Elfs sezeryan planlamamistik son ana kadar,
1 gün önceden düzenli sancılarım başlamıştı baktım dayanamıyorum akşam saat 9 gibi gittik o bahsettiğim Ali Fuat beni ntsye bağladı bunlar yalancı sancı diyip eve gönderdi göndermeden öncede kartını verdi ne zaman ararsanız ben gelirim dedi çünkü o sancıların doğum sancısı olduğunu biliyordu 😡 eve geldik hala sanciliyim sonrasında gece 3te benim nişanim geldi ağrılar 3 kat artti tabi 🙄hastaneye gittik arıyoruz doktor açmıyor arıyoruz ulaşılamıyor🤦🏻♀️ ebeler ikide bir gelip alttan muayene ediyor açılmamın olduğunu hissediyordum çünkü kadının elini artık kontrol ederken hissetmiyordum😏beyefendi uykusunu bolupte gelmedi eni sonu sabah 8 buçukta geldi geldiği gibi de sezeryana alındım 8 58de oğlum doğdu 😏o zamanlar tatlı telaşlarim olduğu için şikayet etmek aklımıza gelmedi eşimle ben sonrasında kendimize çok kızdık neden haklarımızı savunmadik diye kendisi hastanenin baş hekimi bide 😡