Kizlar benim ikinci dogumum ilki dogumumum normaldi 38 hafta olmustu ikknci gebelik 36+0 da suyun geldi ama asala dönemedi basi hep mideme dogruydu ki oyle kaldi zaten suyum gelince dr acile gittik sunu sanci verelim dediler doner belki verdiler sanci basladi 1 bucuk saat gecti aciklik 5 cm oldu ama kizim hic donmeye kanala gormeye niyeti yoktu suyumda azalamaya baslayinca derek sezeryana aldilar coo endiseli girdim ama korktugum kadar degilmis herkz hisediyorsjn kesildigini falan diodu ama hic hissetmedim belden asa uyusturuldum ve bebegimi gorme sansim oldu. İki dogumu tadan biri olarak sezeryan sonrasi skintisi daha cok normalde sanci bi bagirma cagirma sonrasi rahatsin ama boyle hayirliymis bizim icin saglikla aldik kucagimiza onemli olan o 36+0 2700 dogdu genel durumu iyi oldugu icinde kuveze alinmadi. Bacagimda sislik var sezeryan olanlar normalmi bu bilen varmi bide yemek yedikden sonra carpinti oluo bazen onun haricinde iyiz benim hikayem boyle 😊sormak istediklerinize cevap verebilirim😊