Aselmuhammeteymen iyi günler canım ben ilk gebeliğim, ilk ölçtürdüğümde 5.60 çıkmıştı, çok dikkate almamıştım taa ki önemli birşey olduğunu söyledikleri zamana kadar. Dahiliye kontrolünde euthyrox 25 mg başladım. Geçen ay tekrar kan verdiğimde 4.27 ye gerilemişti, şimdi euthyrox 50 mg kullanıyorum. Bakalım ay başında tekrar ölçtüreceğiz kaç çıkacak 🤷🏻♀️