_Minikbaby26_ Bukiiiiiiii bende sizle ayni gundeyim bende ayni sekildeyim su ictikte tuvalet istegim cogaliyor gitmezsem lavaboya kasıklarimda agri oluyor
Bukiiiiiiii begonvilko Valla uyukunun en tatli yerinde dimi birde ahhh napicaz dogurana kadar dayancaz❤
Bukiiiiiiii Eda_Esen Ohhh sanslisin vallahi benim 16 . Haftada basladi ama ben cokk su iciyirum 3 litre filan 4 litre ona bagki dedi doktorum gebeyken cok su içmek lazım cunki
Eda_Esen Bukiiiiiiii Olabilir canm sı faydalı evet bende baya içerim eşim artık damacanaya hortum bağlayalım sen git gel yorulma diyor 🙈🙈
Bukiiiiiiii hukukcuanne_06 Valla su iciyom o yapio ya icmesem bu kadar yok ama içmem lazim yani enfeksiyona karsida koruyo 3 litre bitiriyorum mecbur ee bu da çiş olarak dönüo napalim 🤭🤣🤦♀️❤
Sekr5 Bukiiiiiiii canım 37 haftaligim hamile kaldığım günden beri 9 ayimin yarışı orda geçti o yüzden bu duruma alismalisin bir bardak bile içsen hemen gidersin Bebek büyüdükçe daha çok ihtiyaç oluyor ben hiç cikamiyorum tuvaletten 😄
Sekr5 Üstelik gezmeye dahi dışarda gitmek işkence oluyor sürekli tuvaletli yerlerde gezmeye calisyoruz eşim bıktı artık beni tuvalete götürmekte😄😄
Eymeninannesiiiii Bukiiiiiiii normal benimde öyle 36 şuan daha çok arttı son zamanlar daha zor oluyor göbüş büyüyor daha baskı oluyor nefes darlığıda ekleniyor üstüne şuan iyi zamanlardasın bile