Arkadaşlar herkes cihazı kendi imkanlarıyla mı aldı doktor raporla mı verdi. Benim de şeker yüklemesinde şekerim çıktı ama diyetle kontrol altına alınınca diyete devam diyip gönderdiler . Hiçbi ölçüm yapmıyorum ben , cihazım da yok zaten . Sıkıntı olur mu ki böyle şaşırdım kaldım