Zisanince İlk kızım vefat etti bu ekimde 4,5 ay yaşadı Şuan 16. Haftadayım %90 kız dedi doktor tutamadım kendimi salya sümük doktorun yanında Rabbim sana HAMD-I SENALAR OLSUN 🙏🙏🙏🙏