Semaokur55 27+4 haftalık hamileyim dün geceden beri dış agrisk çekiyorum yapmadığım kalmadı sağ tarafım tamamen uyuştu nerdeyse bu haftada dış çekilir mi yada kanal tedavisi olur mu
hemsirebianne0901 Semaokur55 ilk 3 ay ve son 3 ay tedavi yapmıyorlar dolgu işlemi için anestezi gerekmeyecek şekildeyse dolgu yapılabiliyor ama kanal tedavisi için kadin dogum doktorunuzdan izin istiyorlar anestezi için bende ayni sorunu yaşadığım için sormuştum ama izin vermedi maalesef
Pyrz_07 Semaokur55 ben kanal tedavisi yaptırdım doktor yazılı kağıt veriyor öyle gidip çektirip dolgu veya kanal tedavisi yaptırabiliyorsunuz
SevillC Semaokur55 benimde 27. Haftada olmustu diş ağrım son 3 ay işlem yapılmayacağını soylediler antibiyotik kullandım kadın doğum doktorum izin verdikten sonra Allaha şükür gecti doğumdan sonra yaptircam dişimi
Villanelle Eğer büyük bir sorun varsa tedavi etmeyi tercih ediyorlar çünkü tedavi edilmezse daha büyük sorunlar olabiliyor. Dişte iltihap oluşması vs gibi
Semaokur55 Biroglanannesiii evet şişme var birde dişimin ortası oyuktu hamilelikten sonra tedavi olacaktım ama şuan oluyorum sanki
Biroglanannesiii Semaokur55 şu an hiç bişey yapılmaz canım gitsende ilaç verecekler acile vs git ilacını yazsınlar kullan şişlik ve enfeksiyonu kendin anlayabilirsin geçince daha sonrasında kadın doğum doktoruna git onay al izin al sonra hangi dişçiye gidersen işlem yapacaktır
Biroglanannesiii Semaokur55 Doktorun onay verdiği sürece işlemlerin rahat yapılır bir önce enfeksiyonun geçmesi lazım
Villanelle Semaokur55 normal hastanenin acilinde diş tedavisi olmaz. Diş hastanesine giderseniz daha iyi olur