Beyza11122 walla çok şükür bende bu depresif haller hiç olmadı, benim de bebeğim kız hafta içi çalışıyorum hafta sonu da bana iyi gelsin diye evde bile saçımı makyajimi yaparım ve bence sende hemen kalk ve kendini toparla canım, çünkü öyle takildikca daha da kötüye gidersin emin ol 🌸