yuzaarar O kadarını bilmiyorum bende olan ( haftalıkken gittik 2 kese oluşmuş birinde bebek var birinde baktı baktı göremedi 7 haftalıkken gel bakalım boş kesede olabilir dedi doktorum gittiğimizde tekrar ondada bebek gördük şimdi haftaları aynı 🤲 hakkında hayırlısı olsun inşallah