Mrvnehir208 Gebelik oruç tutmamak için çok geçerli bir sebep ötesi yok, neden üzülüyorsunuz ki. Telafi edersiniz sonuçta. Ben tutmasına tutarım ama bebeğimi riske atmak istemediğim için tutmayacağım sormadım doktora da. Düzenli beslenmek gerekiyor, vitamin ve ilaçlarımı düzenli kullanmam gerekiyor, ve en önemlisi su tüketimi sonuçta. Allah korusun tutsam ve aksi bir şey olsa hem günaha girmiş olurum hemde vicdan azabı çekerim. Kaza yapacağız telafisi var elbet.