Cigdem61 benimde kan pirtillasmam var bide daha önce iki kez kürtaj oldum binmezse rahimde parça kaldığından ameliyat oldum şimdiki riskim ameliyattan sonra rahim duvarım on kısmı normalinden çok ince yırtılma ihtimali var ondan geliyorum fakülteye üç haftada bir kontrollerim şimdilik bi sıkıntı yok allaha sukur bende iğne vuruluyorum hergun progestan kullanıyorum sabah aksam