OffOff Kızlar 10+6 haftalık hamileyim. İdrar yolumda bakteri ve enfeksiyon olduğundan tek kullanımlık bir ilaç ve 7 gün kullandığım bir ilaç verdi doktor. Dün ve bugün akıntım olmaya başladı beyaz ve kokusuz . Vajınama baktığımda içerde beyaz süt kesigi gibi kaplanmış durumda doktor a pazartesi gideceğim normalde ama erkene almam gerekir mi bu durumu yaşayan var mı yardımcı olur musunuz ?
NslhnAltun5580 OffOff ben de de var gençliğimde de vardı mantar o fitil krem vs veriyor genelde doktorlar , günde 2 3 kez çamaşır değiştiriyorum kuru tutmaya çalışıyorum günlük ped kullanmayı bıraktım
Semaen OffOff bendede var bekarlıgımdada vardı bilmem hicte takılmadım belki öyle beyaz olması gerekiyordur diye 😀
Birseniz OffOff o normal birşey gebeliğin son haftalrına kadar bile oluyormuş bendede var hergün oluyo geçen sağlık ocağındaki hemşireme sordum normal dedi
OffOff Ablamda günlük ped kullanma dedi. Onun yerine bebek ağız bezini kaynat onu koy dedi de işte suan epey var o yüzden endişelendim
OffOff Bende normalde takılmam da işte hamile olunca Ayrı bir kafa yaşıyorsun herseyde nem kapıyorsun
hukukcuanne_06 Canım mantar o, eğer canını yakmıyosa muayenene kadar bekle ama sızı falan varsa hiç çekme boşuna fitil ile geçiyo tabi şifa Allahtan. Çok geçmiş olsun, bi de ilişki yaşamayın isterseniz bize doktor düzelene kadar yasakladı .
OffOff hukukcuanne_06 arada kaşıntı yapıyor sadece o kadar .hamile olduğunu ögrendıkten kısa süre sonra bakteri ve enfeksiyonu öğrenince ara verdik zaten canım
hukukcuanne_06 OffOff benim enfeksiyonum ve mantar ikisi birlikteydi hafif kanama şeklinde belirti verince gitmiştim, inşallah öyle bir şey yaşamazsın da normal kontrole kadar gitmene gerek kalmaz , geçmiş olsun tekrardan🙂