Damlacaa Bu iğneyi kullanan / kullanmış olan anneler etkilimiydi bilgileriniz ve yaşadıklarınizi anlatır mısınız
mrs-nobody Damlacaa düşük önleyici ve kanama bölgelerini durduruyor oldukca kuvvetli bi iğne.. bende 3günde1 6-7kez vuruldum.. bacakta ve kalcada biraz yanma ve agrı yapıyor ama dayanılmayacak gibi değil.. şifa olsun size de inş 😇🙏🏼❤️
Damlacaa anneyimmm42 doktorum tek kutu kullanımlık verdi on gün sonrasına çağırdı , kutunun üstünde düşüğü engellemek vs iicn yazınca korktum umarım öyleyse bile etkileri inşallah
anneyimmm42 Damlacaa evet canım oluşabilecek tehlikelere karşı önlem amaçlı bir iğne . Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah bebeklerimizi 😊🤲💜
_yasemin_ Tüp bebek yöntemiyle hamile kaldım transferden önce başlatmıştı doktorum 5+5 oldum hala kullanıyorum 3 güne bir ve sanırım 3. aya kadar devam edecek