Babynative Kızlar bildiğiniz güzel bir hastane var mı acabaa semt hiç önemli değil özel olması yeterli
Eda011 Babynative Medical Park docente gidiyordum. Fiyatı yüksekti biraz ama çok memnundum. İl disi Tayin den dolayı doktorumu değiştirmek zorunda kaldım
Sibelcee Merhaba. Ben Ncr hastanesinde 12 gün önce doğum yaptım. Size de öneririm. Aşırı fahiş fiyatlı değil, doktorlar hemşireler ilgili, hastane çok temiz ve disiplinli. Aklınızda bulunsun🌸
Sibelcee Babynative muayene ücreti 220 idi sanırım ben 170 TL ödüyordum baro indirimim vardı. Sezaryen oldum 1 günlük yatış tek kişilik Oda 3200 TL ödedim.
Eda011 Babynative canım geçen yıldı. Muayene fiyatı 600 du normalde ama memur indirimi oluyordu. 390 ödüyordum ben. Ama çok memnundum hastane temizdi.
reyhansylmzz Ben Kemal Bayındır hastanesine gidiyorum doktorum da Kemal Bayındır ilgili ve tecrübeli bir doktor tavsiye ederim bana da çevremden çok tavsiye eden olmuştu muayenede diğer hastanelere göre uygun 150 lira veriyorum