Fundataki Haftamda çok az bir kanamam oldu ve doktora gittik suyumun fazla olduğu söylendi bu da erken doğum riskiymiş evde yatarak diyete başladım, kontrole gittiğimde suyum normale dönmüş fakat rahim incelmiş 😔 Böyle bir durumla karşılaşan var mı? Lütfen dönüş yapar mısınız?