Merhaba hanımlar, bugün sabahtan beri geçmeyen bi ağrı var karnımda ve belimde sanki adet olacakmışım gibi, bu gece rüyamda da kanamam olduğunu görmüştüm. Açıkçası biraz korkuyorum. Bebeğimin hareketlerini de hissediyorum çok şükür ama. Bu tür ağrılar normal mi hamileliğimden beri böyle hiç olmamıştı😓