Mhrbnasel evet canım yerleşme süresince başlarda malesef böyle oluyormus çünkü ben hamileliğimi daha yeni öğrendim bebek nerdeyse 1 ayı geçmiş feci ağrılar yasiyosun adet olcam sandım. Oyuzden oluyormuş malesef bol bol istirahat edin uzanın dinlenin hiç yormayın kendinizi