Kuzuannesi Misssitare tuvalet ihtiyacından veya hiç bişey yokken bölünmeler normal ileriki haftadalarda daha zor oluyor uyku maalesef ağırlaşınca şuanki uykunun kıymetini bil 🌸❤️
trakyalikizce Misssitare ben 8. haftadayım bir haftadır her gece lavaboya kalkıyorum ancak son iki gecedir kalktıktan sonra bir daha uyuyamıyorum kaçıyor uykum🙄 bunlar daha iyi günlerin deyip kendimi teselli etmeye çalışıyorum 😅😅🫢
Misssitare Kuzuannesi bebek olunca sürekli uyku bölüncek vücut kendini alıştıyormuş. Ben erken mi başladım onu merak ettim🙆♀️