KlncA Merhaba hanımlar, doktorum kabızlık ve kramp olursa içmem için magnezyum yazdı. Siz magnezyumu günlük mü kullanıyorsunuz yoksa şikayetiniz olduğunda mı? Bu arada 20.haftadayım
Nishaa KlncA Bende surda durayim banada Dün yazdi Doktorum sormaya bile Unuttum hergün mü alinacak diye😅
Yunel KlncA ben 13 haftadan başladım şuan 25 haftadaym hala kullanıyorum arada kullanmayı da unuttuğum oluyor ama kullanmaya dikkat ediyorum ağrımlarım ve kramplarm çok oluyor çünkü
YAkyol KlncA hergun kullan demisti bana doktorum zaten kramp agri vs olmasini engelliyo olduktan sonra icmek biraz mantiksiz bu arada ismi ne kullandiginiziin bana yeni bi tane verdi efermag cok zorlaniyorum icerken 😣
KlncA Yunel benim henüz başlamadı ama sanırım kramp olunca kullanmaktansa her gün kullanmak daha mantıklı teşekkürler 👍🏻🤗
KlncA YAkyol katılıyorumm 👍🏻👍🏻 sanırım ben de her gün kullanacağım ya da gün aşırı mı başlasam? Benimki de efermag eriyen tablet. Ama daha bugün aldım hiç içmedim henüz tadı mı kötü geliyor size? 🤔
Selisiiim Hergün kullanmalısın canım bende 31+3 üm hala kullanıyorum kramplarına iyi gelicek emin olabilirsin 👍🏻
KlncA Selisiiim ay inşallah teşekkürler 🙏🏻 kramplar henüz başlamadı bir şikayetim yoktu ama demek ki yakındır 😁
uzmezgulcan Başından beri kullanıyorum hem sabah hem akşam 26haftalığız Doğuma kadar da kullanıcaz dedi doktorum
Zeynepneslihan KlncA her gün kullanılmalı hatta ileri zamanlarda kramp a yetmiyor bile kalsiyuma da başladım.
Skdag 20.haftadan itibaren 1 saşe almaya başladım,32.hafta itibariyle erken doğum riskim olduğu için günde 2 ye çıkardık.Ozellikte kabızlığı olan hamişler muhakkak kullanmalı bence ve erken doğum riski olanlar.Ben çok memnunum, demir vitamininin yaratmış olduğu kabızlığı da ekarte ediyor hanımlar,bilginize!!!
KlncA Skdag çok teşekkürler cvp için bilgilendirici oldu 🙏🏻🙏🏻 Allah hayırlı sağlıklı doğum nasip etsin 😚
Tgcask Bana sadece kasılma veya kramp olduğünda kullan demisti.Bende sadece o günler içiyorum. Zaten hergün magnezyum içmekte iyi bisey degilmis. Maksat o an ki kramp veya kasılmayi geçirmesi
KlncA Tgcask bana da aynı kullanım önerisini verdi ama burada çoğu hanım günlük kullanıyor bilemedim 🤔🤔
Bebekveanne Eger beslenmen guzelse ve decavit kullaniyosan 1 gun magnezyum 1 gun decavit seklinde kullan dedi bana doktorum
KlncA Bebekveanne decaviti bilmiyorum canım o vitamin mi ? ben magnezyum dışında kan şurubu ve regenesis multivitqmin kullanıyordum