Turkaninalli Arkadaşlar doğum için dağıtmalık magnet ve kutu çikolata yaptırmak istiyorum ama güvenilir ve uygun fiyatlı sayfa bulamıyorum. Önerisi olan var mı ?
Beyzan738 Turkaninalli ben sadce magnet yaptırdım ciceksepetinden çok uygun olduğu için ..https://imgyukle.com/i/E3VYQf
Kestanegulsah Magnet için makrome düşünürseniz instagram minihobimakrome iletişime geçerseniz yardımcı olurum 🥰
Beyzan738 Turkaninalli 10 tane yaptrdm çevrem yok sadce hatira kalsın üç dört kişi de tanıdıklara ayırdım 10 tanesi 60 TL canm ..instgmda makrome magnet fiyat sordm çok pahalıydı 95 90 TL’ye geliyordu bende burdan aldm bı bak istersen çok kaliteli geldi 🥰