Habus qiz3Mm kız istiyorum ben ya ama tabi sağlıklı olsun da cinsiyet önemli değil 😂 sivilcelerden ve ekşiden hala birazcık umudum var ama çok az 😂
zeymoms qiz3Mm koronayı rahat geçirmiştim ama sonra Ddimer testi yaptırdım kanda pıhtı çıktı 23 gündür oksapar kullanıyorum ama değer düşmüyor mutlaka bu testi yaptırın
Habus qiz3Mm bebiş gösterirse 12 ve 13. Haftada da tahmin yapan doktorlar var 🙈 hatta erkekse 13. Haftada söyleyip hiç değişmeyen çok ama tabi değişen de var. Bakalım gidince soracağım ben de 🤷🏻♀️