Eyz Merhaba kızlar adetime 4 gün varkentest yaptım çift çizgi çıktı silik kan testi verdim beta hgc 12 çıktı adet günümde adet görüyorum hamileliğe dair bütün beltirler var bilgisi olan yazabilirmiii
Zehragniken Eyz kanaman varsa kimyasal gebelik olabilir canim. Ama olmayadabilir bunu ancak bidaha kan verdiğin de beta hcg artışına bakarak anlaşılabilir
Villanelle Eyz beta önce artıp sonra düşmeye başlayınca oluyor diye biliyorum. Ama 12den sonra arttı mı mesela, biliyor musun
Rumit Beta hcg o kadar düşük değerde oldu mu genelde ya düşükle sonuçlanıyor ya da sağlıklı bir gebelik değil. Doktor değilim tabi de yaşadığım tecrübelerden yola çıkarak hep öyle oldu
Rumit Eyz evet canım. 12 çok düşük. Muhtemelen kimyasal gebelik. Bence de acele etme. En az gününü bir hafta geçsin
Duyguug Eyz canım acele etme beta hcg artabilir kese oluşmaz bu kimyasal gebeliktir yine değerin artar kese yine yoktur ama değer artıyodur o zamanda dış gebelik şüphesi oluşur bence acele etme adetin üstünden 1 hafta geçsin doktora öyle git
Birgul Eyz kimyasal gebeliktir büyük ihtimalle bende kan vermiştim 2 gün gecikince 20 çıkmıştı ama o gün adet olmuştum