OksijenliSu Selam kızlar. Sizde de var mı sürekli kasık ağrısı? Ayakta durdukça ağrıyor, sanırsın adet sancısı çekiyorum. İlk hamileliğimde böyle olduğunu hatırlamıyorum bile. 🤔
Habus OksijenliSu 10+4 den bildiriyorum zaman içinde azalıyor. Daha seyrek hissediyorum ben şu an ama hala ara ara ben buradayım diyor tabi 😂
ZMM8888 OksijenliSu bnde 6 haftalığım bnmde kasıklarım kalcam belim çok ağrıyor ama öyle ki sanki birazdan adet olucakmışım gibi ağrı hareket edince çok ağrıyor uzaninca geçiyor.
melekmommm OksijenliSu bende 5 haftalık. Doktor dış gebelik şüpheside var dedi agrı girdikçe iyice korkuyorum 🥺
OksijenliSu Habus Yaa ben ilk hamilelikte son zamanlarda bunu hissediyordum. 🥴🙈 Unutmuşum vallahi hamileliği.
Pitircikk OksijenliSu 6+1 ve adet olmam gereken zamandan beri aynıyım ya hatta genelde geceleri öyle bir sancım oluyor ki uykudan uyanıyorum adet başlayacakmış gibi 🤷🏻♀️ Gün içinde ister istemez oğlumu kucağıma alıyorum( 23 aylık) farkında olmadan kendimi yoruyor muyum diye düşünüyorum
OksijenliSu Pitircikk Aynı bende öyleyim gerçekten. Benimde oğlum var 15 aylık onunla oynarken, iş yaparken daha çok ayakta durdukça ağrıyor.
Pitircikk OksijenliSu inşaallah normaldir ağrılarımız 😅 mecbur çocuklarımızla ilgilenmek zorundayız yani napalım 🤷🏻♀️
Skdinc OksijenliSu bende de o haftalar olmuştu. Doktorum dinlenme ile geçen ağrılardan korkma demişti. :)
Pemberuya OksijenliSu bende ilk 8 hafta yerimden kalkamadim o derece şiddetli ağrım oldu şükür 9. Haftadayim azaldı ve geçti diyebilirim🙏