Pinos-161 Merhaba arkadaşlar 34 haftalık oldu ve ben gerçekten kendimi hiçbirşey yapmadığım halde cok yorgun hissediyorum yemek yapıyorum mutfağı topluyorum o kadar süpürüp silemiyorum bile cok üzülüyorum bu duruma sizde böyle misiniz enerji için ne yapmam gerek evi toparlamam gerekiyor ama halsizim hep 😭
Deva22 Pinos-161 ben de aynı bu durumdayım ama ben hamileliğin başından beri hareketsiz geçirdim riskli bir gebeliğim olduğu için şimdi hareket edemez hale geldim
as2121 Pinos-161 Ben de öyleyim. Bazı günler enerjim yükseliyor bazı günler sıfır enerji hiçbir şey yapmak istemiyorum. Nefes nefese kalıyorum. Çok iş yapmışım gibi. Böyle olacağımı düşünmezdim 😓
AysunUgur Pinos-161 haftamız aynı canım 🌸 temizlik, ev işi beni de zorluyor ama neredeyse her gün 3 saat bebek mağazalarını geziyorum, ona sıra gelince bi enerji geliyor bana 😄
Pinos-161 AysunUgur 33+6 benim tam :) valla ben gezmeye bile dermanım yok birçok şeyi internetten aldım bi çanta yapcam hala yapamadım doğumun gelecek çantam yok 😓
Deva22 Pinos-161 niye üzülüyorsun üzülme işler olur gider sen bebişin sağlığına odaklan kavuşmaya az kaldı 🤗
as2121 Pinos-161 Umarım ya bugün ölü gibi yattım resmen. Eski halimi çok özledim.kendimi çok ağırlaşmış hissediyorum.
AysunUgur Pinos-161 çanta bende de hala yok 😅 bu hafta niyetlendim inşallah 🎉 sancı durumun nasıl canım , oluyor mu?
AysunUgur Pinos-161 benim de hiç sancım, ağrım olmadı şimdilik, nasıl olur diye merak ediyorum, perşembe kontroldeyim inşallah bakalım nst nasıl çıkacak, beni bitek gece sağa sola dönmek rahatsızlık veriyor, onun dışında çok şükür bi derdim yok 🧿🌸
Pinos-161 AysunUgur aynı sorun bende de var sürekli dönerken böyle zorlanıyorm 😭 cuma günü de bizim kontrolümüz var bakalım nasıl olacak