Ball1903 Bende de 17.haftada ilk defa soylendi .Ondan once biri devlet digeri ozel olmak uzere iki doktora gitmistim.Son gittigim doktor kisaliktan ve servikal yetmezlikten bahsetti.Herhangi bir kanama ,lekelenme vs . olmadigi icin oral olarak progestereona baslatti tedbiren .Simdi 20.deyim,detayli ultrasondan sonra tekrar gidecegim.Herhalde bebek buyudukce cikiyor bu yetmezlikler🙄