esma2197- Götürün ben de götürmüştüm. Ama şunu yaptirdiniz mi sonucu nasıldı vs diye soruyorlar. Detaylı ikili test vs. Orda doğum yapmak isteyen kim varsa en az 1 kere gitmiş olsun bence bilgilerin onlarda olması işlerini kolaylastirir. Örneğin kan grubu. Ben doğuma 3 ay kala gitmiştim.. ama.acilden giren de var. Muamele ise biraz şansa kalmış. Bana çok iyi davrandılar, keza ben de öyle. Doğum esnasında gikim çıkmadı ne derlerse yapmıştım.