Demir123 bir arkadaş daha bulduk☺️ Evet canım ilk gün tanıştığımızda tel no verdi gayet ilgiliydi gözlerimin içine bakarak konuştu sonraki gidişimde üstünkörü geçiştirdi. Dedim herhalde tersinden kalktı çok yoğun olabilir felan. Zaten 3 kez gittim. Önceden Hrs hastnesine gidiyordum tercih etmemin sebebi evime yakın nispeten çok övdüler Oskar hocayı bende başladım. Ama diyorum ya 31. Haftadayım doğum yaklaştı korku sardı beni. Hayırlısı olsunn