Tam 4 yıldır Eczane teknisyenliği yapıyorum patronum hamile olduğumu duyunca mobbing baskı uygulumaya başladı işten kendim çıkmam için sırf her hangi bir ücret ödememesi için bugün de o kadar çok ağladım ki yaptıklarına sözlerine ben 4 yıldır bu adama para kazandırmışım ve hamileliğim onun için çıkış sebebim olarak görüyor benim gibi bu durumu yaşayan arkadaşlarım var mı