Pemberuya Kızlar 9. Haftadayim burnum kanıyor bide geceleri ensem başım ağrıyor ağrıdan uyanıyorum resmen Annem de diyor ki gidip bir tansiyonunu baktiralim acaba olabilir mi fikriniz var mı 🙈
Kizilkafaa Pemberuya Canım tansiyon yüksekliği yapabiliyor, çok mu tuzlu yedin acaba? Bi tansiyonunu ölçtür mutlaka
okuyor Pemberuya tansiyon olabilir. Ve gebelikte yüksek tansiyon çok riskli. Bebeğe giden beslenme damarlarina zarar veriyor. Acilen ölctürün.
Kizilkafaa Pemberuya Ondandır bende geçen acillik oldum turşuları tuzlu limonları yedim sonuç hüsran, dikkat et 🧡
Pemberuya okuyor evet bir tanıdığımız bu yüzden 5 aylık doğum yaptı Allah korusun ama olabiliyor bende baktircagim mutlaka 🙈