northandmother smyya1 bende şu köşede bekliyim aklımda bir isim var ama emin değilim güzel anlamlı birşey olursa çalabilirim 🤣🥰
Basaktrk smyya1 ben koyucam Allah izin verirse ya yiğit ya Alparslan diye düşünmüştük Alparslan’da karar verdik 😊🖤