Gnscgla Dilekdmr27 benimde öyle gecede adet sancısı gibi sancım oluyor doktora sordum normal dedi son haftalarda alıştırma ağrıları yaşarsın ve bebek aşağı yüklenir demişti uzun süreli sancı da gelmemi söyledi bi kaç saat ağrıyıp geçmesi normalmiş