Nilesea Nurliva90- çokça kere yedim, tüm et ürünlerinde olduğu gibi iyi pişmiş olmalı yediğiniz ciğer.
Nazlimom Nurliva90- ben geçen hafta yedim ama diyetisyenime yazmıştim yiyebilirmiyim diye oda taa saat 11 de yazdı hayır yeme diye ama yazana kdr yemiştim bile sonra karnımda sertleşme oldu çatlıycaktim pişman oldum yediğimede
Nazlimom Nilesea ne alaka gebelik şekerimde var insülinde vuruyorum herkesin hamileliği farkli ilk zamanlar canım istediginde sormuştum 5-6 aylıkken yiyebilirsin demişti yicegim zamanda yeme dedi