Bfduam mide bulantım kusmalarım çoktu o yüzden verdim. Ama 5 haftadır da almamak için diyet yapıyorum. Doktorum sağlıklı beslenme listesi oluşturdu hamilelik için. Ona uyuyorum. O sayede de 2 kiloya yakın isteyerek verdim. Bebek bir hafta önden gidiyor maşallah gelişimi. Gelişimle ilgili iki farklı doktorun da söylediği şuydu “ilk 3,5 4 ay bulantıdan çöp dahi yiyemesen de bebeğim beslenemez diye korkma” çünkü ilk trimesterda bebek anneden beslenmiyor. Hamile kalmadan çok önce yediğiniz yemeklerin vitaminlerinden alıyor sadece depodan kullanıyor dedi. zaten milimetrik büyüyor o aylar. Hatta yüksek kilo ile hamileliğe başlayanlara ilk 4 ay katı diyetler uygulanıp kilo vermeleri tavsiye edilir “ dedi. Bebek asıl 4 hatta 5 aydan sonra beslenmeye ve büyümeye başlıyor. O haftalarda yediklerin çok daha önemliymiş. Benim 3 ana öğün, iki ara öğün listem var. Sabah bol proteinli üç dilim esmer ekmekli, yumurtalı , 3 dilim peynirli falan. Öğlen tavuk- balık etten biri. Yanında salata ve yoğurtla, akşamda sebze ev yemeği 8-9 kaşık, ayran yoğurt çorba olacak şekillerde yanında. Sabah kahvaltısından iki saat sonra bir porsiyon meyvem var. Gece yatmadan 1-1,5 saat evvel bir kase yoğurt, süt ya da ayrandan biri var. Baya dolu dolu bir liste. Tamamen buna uyuyorum. Ama sağlıksız reçel, sabah kahvaltısı hariç ekmek, bir ufacık abur cubur, çikolata vs. hiç bir şey sürmedim ağzıma. Üstelik insülin direncim ve tiroidim var. Bu listeye uyduğumdan beri çok şükür değerlerim düzeldi.