Pptya Estağfirullah ne kusuru benimde ilk gebeliğim ☺️
Hamilelik süresinde süt gelmesi falan olmadı bende, herkeste olmuyor zaten inşallah doğumdan sonra gelir 🤗
1 gece kalacağız hastanede, yarın sabah gireceğiz ertesi gün sabah çıkacağız inşallah her şey yolunda giderse 🤗
Doğum şeklimiz, aksi bir durum olmasa spinal sezeryan ☺️☺️