Ezgi1993 Arkadaslar bugun 5+4 deyim ve kontrole gittim. Doktor keseyi gordu ama henuz icinin bos oldugunu soyledi. Bu normal mi? Cunku aplikasyonlara gore bir olusum (kafatadi vs) olmasi gerekiyor. Cok stresse girdim…
Kizilkafaa Ezgi1993 Canım ben de de aynısı oldu şöyle, ilk gittim kese bile yoktu haftaya gel dedi. Gittim kese boş ama erken oldugu için Göremeyebiliriz dedi, bende garanti olsun diye 8-9 gün bekledim gittim bebeği gördük.
yagmurrrra Ezgi1993 benimde 5+6da boştu yolk kesesini görüyorum sağlıklı gebelik dedi 1 hafta sonra bebeği gördük mercimek kadardı
Merrygirl Ezgi1993 haftan erken daha canım takılma gebelikte önce kese sonra bebek kalbi en son tam olarak bebek oluşur 7-8 haftaya kadar yolu var panik yapma
Ezgi1993 yagmurrrra yolk kesesinden bahsetmedi. Zaten doktor yoktu asistani bakti.. 10 gun sonra tekrar gelin dedi sadece…
gulten5897er yagmurrrra bende de yolk kesesi pozitif dedi. 2 hafa sonra gel kalp atışına bakalım dedi.
Kizilkafaa Ezgi1993 Yaa işte gebelik testi yap kan ver keseyi gör kalp atışını duy sonra ikili taraması cinsiyeti.. bu uzar gider sonu güzel öyle düşün 😍🙏🏻
yagmurrrra gulten5897er yolk kesesini gördüyse bebeği görürsünüz inşallah🙏🏻 Bizimde öyle oldu 1 hafta sonra kalp atışını gördük sonraki haftada net duyduk şuan 9+3 🤲🏼 İnşallah görüceksinizdir bebeği içiniz rahat olsun