izobellaaa-_- Eda122 banada bakar mısınız Daha minnakız 11 hafta burada hep kız olacakmış gibi geliyor ilk bebişim🐣😀
Snys-d https://resimyukle.io/r/Sc8hlitj5s kızlar merhaba , rica etsem bana da bakar mısınız ? Burda 11+6 haftalığız.
Tunurr Snys-d benim bebişle çok benziyor ultrason resmî doktor 12+5 de kıza benziyor dedi 14+0 da erkeğe benziyor dedi daha net bişey yok bende onun yorumunu sana yapayım 😅