powermom06 1prenses_annesii mide bulantisi ishal bagirsaklarin oldugundan cok calismasi bunlar karninin asagi dusmesi yani doguma hazir oldugubub isareti dedi doktorum :)
Ayse_35 1prenses_annesii bende anlamıyorum, 37+1 olduk, yarında kontrol var doktoruma soracağım. Görenler karnın düşmüş diyor ama, ben bebek kilosuna bağlıyorum ağırlaştık göbek düşmüş gibi görünüyor 🤔 ağrı sancı yok bende. Kabızlıktan kurtulamadim🥴
hunilimom 1prenses_annesii ben düşmeden doğuma gittim bu bebeğin kanala indiğini gösteriyor benim ki doğum anında inmişti kanala
Ryry powermom06 mide bulantısı ve kusma hazır olduğunun belirtisimiymiş gerçekten 😳 Bende kusma çok fazla olmaya basladı da 37 haftalık
Papatyaytt 1prenses_annesii aynen kız bendede Bende çok merak ediyom acaba benmde karnım düştümü diye Migden boşalmış diyo görenler karnın inmiş aşağı diyo ama kabizim arada gaz sancılarım oluyo bebisin poozisyonuda baş aşağı oy oyyyyyyyy 36+3 um heyecanla bekliyom içimden bı ses ha doğurdum ha doğuracak diyo bakalım
Liiiiii Papatyaytt 38+2 deyim 5 gün önce ntsde cıkan sancı vardı hissetmedim hiç gecen sancım vardı pazar günü gittim hiç bir sey cıkmadı. Acayip gaz atıyorum lavobaya da eskisi gibi günde iki kere cıkmaya başladım ama kızımın keyfi pek yerinde gibi gelmiyor gelmiyor gelmiyor 🤭🤭 sancılarım var ama gitsem ntsde cıkayacak bakalım su gelse de kesin geliyor deriz ama tık yok 😅😅😅
kubra44 bende 31 haftalığım bir kaç kişi karnın çok aşağıda erken doğum yaparsın diyorlar çok korkuyorum 😟
1prenses_annesii kubra44 korkmayin bol bol dinlenin ve doktorunuza sorabilirsiniz rutin kontrolünüzde
BesteKc Liiiiii aynı gündeyiz, aynı sıkıntıları yaşıyoruzz… ama ben perşembe doğurucam sezaryenle inşallah 😂
powermom06 Ryry evet doktorum boyle soyledi 34 den sonra daha sık olmaya baslayabilir kimi.kadinda korkulacak.bisey olmadigini soyledi vucudun doguma hazirlik sinyalleri dedi
Esenasel Ryry Bende 33 haftalık ikiz hamileyim bir haftadir bendede biraz iştahsızlık var ve midem bulanıyor gibi hissediyorum ama kabizim bilemedim simdi
1prenses_annesii Ryry gecenlerde iki gün bende de kusma vardi simdi az az bulanti devam ediyor ama bisey yok hala
hunilimom Ryry benim doğumda oldu hiç kusmadigim kadar doğum anında kustum hemşire bu guzel bebeğin kanala doğru gidiyor miden boşaldım ve bu da tepkisi iyi birsey demisti yanı kusma oluyormus
Ryry powermom06 Tesekkür ederim ne oluyo diye düşünmüştüm bende karnım iyice aşağı indi zaten doğrudur yani