Bir haftadır aşırı mide yanması var ilk hamileliğimde son haftalarda başlamıştı gaviscon rahatlatıyordu şimdi hiç biri işe yaramıyor 15+3 şu an…
Soda, yeşil elma, soğuk süt, gaviscon hiç biri fayda etmedi bunların dışında var mı öneriniz bulantım da çok prilam Dr verdi ilk günler biraz rahatlatmıştı o da işe yaramadı.
İçim yanıyor bildiğiniz kana kana su içmek istiyorum ama suyun tadı yok midemi daha çok bulandırıyor