bayanmor12 Arkadaşlar yaklaşık 6-7 dkdır göbek deliğimin hemen sol tarafında baloncuk patlama hissi gibi bişey oluyor sizce bu bebek hareketi mi bağırsak hareketi miii🙈🤭
tazebiranne_hg04 bayanmor12 ikisi de olabilir uzun süre bebeğinizi karnınızdaki hareketleri dinleyerek ayırt edebilirsiniz bebek daha deri üstüne hareket yapıyor bağırsak hareketleri biraz daha arkadan derinden geliyor 😂
starmom bayanmor12 ilk gebeliğim bende böyle düşünüyordum 19 haftalığız iki hafta önce hissettim seninde hissettiğin şey bebek hareketidir canım 😊 bağırsak hareketliğinden ayırt ediliyor aslında yerleri çok farklı ☺️
bayanmor12 starmom sanki böyle kayma hissi gibide bişey patlama hissi gibide ama şöyle bağırsak hareketini de çok bilmiyorum🙈
bayanmor12 Aslında bebek hareketi olmasına pek ihtimal vermiyorum 7 haftalık şuanda hiç böyle bi hissiyatım olmamıştı daha önce ve internetten araştırdım zor olsada 7-8 haftada bazı anneler hissedebilir yazıyordu o yüzden heyecan yaptım 😂🙈
VeraAnnesi bayanmor12 Hevesini kırmak istemem ama 7 de hareketler hissedilecek kadar olmaz bence ilk hamilelikte❣
Eelliiff1234 bayanmor12 7 de çok erken değil mi ya zaten 1 cm lik bişey o şuan bence başka bişeydir o 😊 ben de 12. Haftanın içindeyken hissettim 11+3 falandım çok başka bi his o olunca zaten bağırsak mı demiyorsunuz direk anlıyorsunuz 🥰 ben namazdayken otururken hissettim sanki parmak ucuyla iki kere dokundular çok başka bi his o yani 😍😍
Dark bayanmor12 bebek 1cm kadar şuan. Bağırsak hareketidir 🌸 En erken ortalama 16. Haftada başlar deniyor
starmom bayanmor12 canım 7 haftalıksa hissedemezsin ki daha çok erken elleri ayakları bile daha tam oluşmadı 😊bende haftan büyük sandım ama şuan hissedemezsin en erken 14-15 de hissedebilirsin oda ikinci gebelikse ilk gebelik en erken 16 da hissediliyor genelde
eylulummmm @bayanmor12 ben 15 haftaligim öyle birşeyler hissettim doktoruma söyledim henüz hissedemezsin onlar bağırsak hareketlerin dedi seninki de biraz imkânsız olmuş canım :)