Bende 35+1 gebeyim doktorum önümüzdeki hafta magnezyum kes dedinonu içmeden nasıl durucam bilmiyorum.cunku evin içinde yürürken bile bacaklarıma karnıma kramplar giriyor.Artik doğsun dedim bugün doktora iki hafta daha kalsın dedi 😁.40 hafta beklemek istemiyorum bayram haftası eşim caliaiyor zor olacak dedim perina masajı sguat ve yürüyüş yap dedi.ve bir hafta sonra tekrar çağırdı.siz ne kadar da bir gidiyorsunuz doktorda