5ay önce bir düşük yaptım doktorum 2.ayından sonra sıkıntı yok dedi kaç aydan beridir uğraşıyoruz olmuyor doktora gitttim sıkıntı yok dedi klomen verdi kullandım şimdi olmasını bekliyoruz ve gün aşırı ilişki tavsiye eti. Sizce ben napmalıyım tecrübelerinizi benimle paylaşabilir misiniz? Her yönden tavsiye almak istiyorum lütfen..