Sinoooom Ryry özele gidiyorsunuz doktor önceden söylüyor genelde 38+5 alıyorlar , bende 2 gün sonra doktorumla konuşup gün isteyeceğim ve tam 38 de istediğimi söyleyeceğim bakalım
Ryry Sinoooom kendi isteğinle oluyorsun galiba sende ? Bende kendi isteğimle olmak istiyorum da haftaya tekrar kontrolüm var o zaman söyleyim
Sinoooom Ayss03 34’den sonrası erken doğum sayılmıyor bebekler yaşıyor , 37 hafta hiç erken değil yeter mi bebem sağlıklı olsun
Sinoooom Ryry evet kendi isteğimle doktorum ilk başta sezeryan günü verdi ama ben öne çekeceğim biraz daha 🥳
Sinoooom Ryry öyle bişey yok 🤦🏻♀️ Ayrıca 38 çoğu sezaryan bu haftada oluyor yeter ki bebek gelişimini tamamlasın 🥳 devlet almıyor orası ayrı ama özeller de böyle olmuyor
Ryry Sinoooom Doktoruma bende sordum bugün ilerleyen günlerde doğum şekli belli olur dedi sezaryen istiyorum bende haftaya mutlaka söyleyim 🤗 Hayırlısı olsun hakkımızda inşallah sağlıkla gelsinler