Gamzekeser Kızlar bat 28 mart bugun dayanamayıp erken gebelik testi yaptım ama tek çizgi çıktı sizce çok mu erken
Sjkghhhh Gamzekeser bekle günün geçsin 5 gün gectimi günün o zaman test tut daha mantıklı olur bende öyle yaptım
Sjkghhhh Gamzekeser Rica inşallah Allah gönlüne göre verir çocuk istiyorsan inşallah rabbim sağlık şekilde sanada nasip eder
Gamzekeser Aytiii başta bende öyle düşünüyodum ama dayanamadım birkaç belirtim vardı şansımı deneyim demiştim😂
Aytiii Gamzekeser okadar iyi anlıyorumki sizi tam bir sene bu duyguyu her adetimde yaşadım..Allahın izniyle hamile kalmış olur, yakın zamanda pozitiv sonucunuzu bekliyorum💖
aydangn Gamzekeser valla bende aynı durumdayım 😊 birkaç belirtim var şansımı deniyim dedim ama negatif çıktı. 15 nisanda regl olacağım. Heyecanla bekliyorum günler geçmiyor 🤗
Sjkghhhh Gamzekeser ayy kiyamm Allah büyüktür yaa hiç canını sıkma bende 3 sene bekldim. Sonra nasip oldu Allah o kadar büyük kii hiç canını sıkma
Gamzekeser Sjkghhhh Allah isteyen herkese nasip etsin inşallah beklemekten denemekten başka çaremiz yok