Kbr01- 8 haftalık gebelik kanama alanım var progestan kullanıyorum bugün kahverengi akıntı geldi balına gelen var mı ne kadar sürede geçer kızlar
Gizemyakar Kbr01- benim de vardı ama progestan kullandıktan sonra kesildi. İsterseniz doktorunuzla iletişime geçin bi sorun
sevval_55 Kbr01- ben bugün bu sebepten doktordaydım canım. Kanama alanında ki eski kanlar dışarı çıkıyor dedi. İstirahata ve ilaca devam dedi. Bebiş iyi şükür. Hala da devam ediyor ancak çok yoğun değil akıntım.
gizemm0688 Kbr01- benim de 5. Haftada kahverengı akıntım oldu kanama alanım olduğu söylendi progestanı ıkı katına cıkardık gecti suan sükür 7 haftalık olduk sımdi
Kbr01- Hastaneye geldim kanama başladı yayıl yapıldı bebek iyi kanama alanım gitmiş ama bu beyin nesi anlamadım 🥺