Cakiltasi2604 32+4üm. Ve birkaç haftadır damla damla sütüm geliyor. Bugün sütyen giymedim ve arka arkaya gobegime baya damliyordu. Ozellikle sağ gogsumden. Bu kadar erken olması normalmi
Sabahatbartu Cakiltasi2604 normalmiş Doktorum öyle söyledi bende32 haftalığım akşamları atletim ıslak uyanıyorum
ElifPeker06 Cakiltasi2604 selam seninle aynıyım 32+4 bende şuan bende öyle bişey yok ama gelmeside normal artık