Edanurusta Bu gün 26+3 olduğum halde hala mide bulantım Ve kusmalarım var. Yemek yiyemiyorum zorluyorum olmuyor 😔 hamilelik sonrası ilaca karşı tepki de başladı. Bulantı hapı içsem de kusuyorum ağrı kesici Parol içsem de . Haftaya doktor kontrolüne gideceğim . Artık dayanamıyorum ne yapabilirim 🤦♀️
Ahsenn Edanurusta bugün 39 haftalık oldum hala eskisi gibi olmasa da günde 2/3 kez kusuyorum.. çare bulamadım hiç
blackberry118 Hyperemesis gravidarum deniliyormus tıpta. Sizin hayatinizi tehlikeye atma durumu olursa bebegi aliyorlar. İnsallah 37. Haftaya kadar dayanabilirsiniz. Allah sabir güç kuvvet versin.