Sltnemir 36 haftalık hamileyim nst de sol tarafa yatınca kordon sıkışması oldu doktor ultrasonda birşey yok dedi kalp atışı gayet iyi dedi ama nst de 90 a düştü sonra sağ tarafa yat öyle çektir dedi bu sefer normal dedi
Pnrrr 32 haftadayım şuan aynı sıkıntı yaşadım şimdi sağ tarafda çektiriyorum bakalım sizin ne oldu sonuç AA aba altından