Kızlar adet tarihim 21 mart 2 gün gecikmem var şuan. İlk hamilelik olacağı için baya bi heyecanlıyım beklemelimiyim test için yoksa yapmalımıyım?? 6 aydır yasmin doğum kontrol kullanıyordum geçen ay bıraktık adetim günü gününe olurdu şuan aşırı stresliyim