Havvauslu anneyimmm42 14 deyim yemek karnı var 3 lü tarama yaptırdınız mı ben 2 liyi yaptırmamıştım 16 17 de gel 3 lüyü yapalım dedi
miroski_22 anneyimmm42 16+5teyiz çok az cıktı yumruk gibi dışardan anlaşılmıyor ama dokununca belli oluyor
gulsah_12 anneyimmm42 17. Hafta olduk bugün yemek yerken çok çıkıyo normaldede biraz çıkmış sanki hissediyomusunuz siz bebişi ben henüz hissetmedim ilk gebeliğim ☺️
Pp0634 20.haftadayım ama öyle çok belli olmuyor sanki 😑bazı hamileleri görüyorum 20.hafyada olanları belli oluyor onların ki kendime bakıyorum karnıma yok gibi bende anlamadım bazen takıyorum buna bişey mi oldu gibisinden 😒
eylulummmm @anneyimmm42 bende 15+5 haftaligim henüz karnım yok maalesef sadece karnımin alt kısmında tokta olsam acta olsam şişlik var dokununca hissediyorum sadece :)