Kizlar meraba ben bisi sorucaktim size ben vitamin hapı kullaniyordum vinalac diye bir tablet ilac ilacim bitti fakat randevu bulamadigim icin yaklaşık bir aydır doktoruma gidemiyorum 21+0 gunluk olduk hala kullanmaya devam mı etmeyelim yoksa doktoruma kadar bi 3 hafta daha beklemeli miyim sizce